Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

AKHΣ

              "Περίεργη" διάρρηξη
Μήνυση κατ' αγνώστων δραστών, που «διέρρηξαν το γραφείο μου αφαιρώντας προσωπικά μου έγγραφα και άλλα ντοσιέ στα οποία φυλάσσα διάφορα οικονομικά στοιχεία, αποδείξεις πληρωμών, αντίγραφα ενημερωτικών σημειωμάτων σχετικά με κυβερνητικά ζητήματα τα οποία είχα χειριστεί κατά τη θητεία μου σε διάφορα υπουργεία», κατέθεσε στην Εισαγγελία ο πρώην βουλευτής και πρώην υπουργός Ακης Τσοχατζόπουλος.
Σύμφωνα μάλιστα με τον μηνυτή, «προφανής σκοπός της κλοπής αυτής ήταν να εκμεταλλευθούν οι δράστες, κι όσοι υποκρύπτονται τυχόν πίσω τους, δεδομένα που με αφορούν, σε βάρος μου, με περαιτέρω χρήση τους αθέμιτη και παράνομη».
Σε δημοσιογραφική ερώτηση «τι αφορούσαν τα έγγραφα και ποιος θα μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει», ο πρώην υπουργός περιορίστηκε να απαντήσει ότι «αυτό είναι θέμα που θα το βρει η Δικαιοσύνη».
Μίλησε τέλος για επίθεση «ως συνέχεια της στοχοποίησης και των προσωπικών επιθέσεων που έγιναν σε βάρος μου τον τελευταίο καιρό. Στόχος της διάρρηξης ήταν να με πλήξουν ηθικά και πολιτικά».
Στην οδό Κομνά Τράκα που έγινε η διάρρηξη ο τέως υπουργός διατηρούσε επί χρόνια το πολιτικό του γραφείο. Στην ίδια πολυκατοικία, η εταιρεία Torcaso, συμφερόντων του εξαδέρφου του πρώην υπουργού, Νικ. Ζίγρα, απέκτησε το 1999 και τον δεύτερο όροφο, που στη συνέχεια αγοράστηκε από τον κ. Τσοχατζόπουλο. Η Torcaso ήρθε ξανά στην επιφάνεια με έγγραφο-βόμβα (το οποίο αποκάλυψε η «Ε») που τη συνδέει με τα μαύρα ταμεία της Siemens, εκτός από τις αγοραπωλησίες ακινήτων και των συναλλαγών με τη Μονή Βατοπεδίου.


Κ.ΚΑΤ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου